Heder_a7.png
Heder_a7.png
Heder_a2.png
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Heder_a2.png
Heder_a4.png
Heder_a4.png
Heder_a1.png
časopisa
Heder_a1.png
previous arrow
next arrow

O PROJEKTU ASIQ

Javna ustanova Resursni centar za djecu i mlade „Podgorica” je potpisala 22. juna 2020. godine ugovor o realizaciji projekta „Poboljšanje dostupnosti i pristupačnosti zdravstvenih i socijalnih usluga radi poboljšanja kvaliteta socijalne uključenosti za djecu i mlade sa smetnjama u razvoju“ (skraćen naziv projekta: ASIQ) sa partnerima:

  • Gradska razvojna agencija – Banja Luka, vodeći partner,
  • Javna ustanova Centar “Zaštiti me” – Banja Luka,
  • Javna ustanova Centar za obrazovanje i vaspitanje i rehabilitaciju slušanja i govora – Banja Luka,
  • Osnovna škola Voštarnica – Zadar.

Projekat je sufinansiran od strane INTERREG IPA CBC Hrvatska-Bosna i Hercegovina- Crna Gora programa iz ose finansiranja:  PA1 Socijalne i zdravstvene usluge.

Ukupni budžet projekta/EU sufinansiranje: 575.122,10 eura / 488.278,64 eura.

Cilj projekta: Poboljšanje pristupačnosti i dostupnosti zdravstvenih i socijalnih usluga radi poboljšanja kvaliteta socijalne inkluzije za djecu i omladinu sa smetnjama u razvoju.

Projekat ima za cilj i modernizaciju zdravstvenog, socijalnog i obrazovnog sistema na programsko područje koje obuhvata Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru.

JU Resursni centar za djecu i mlade Podgorica” će u cilju ostvarivanja ciljeva projekta nabaviti određenu opremu namijenjenu razvoju novih usluga i unaprijeđenje postojećih usluga za djecu sa smetnjama u razvoju, kao i ulaganje u infrastrukturu. Učestvovaće u organizaciji i realizaciji svih aktivnosti pod usko će sarađivati sa projektnim partnerima na: kreiranju nove usluge za dijagnostiku sluha i govora, osnivanju internet stranice za informacione i komunikacijske alate, stvaranje zajedničke šeme i priručnika za obrazovanje i obuku, učešće na edukacijama i organizacija edukativno-informativnih događaja za roditelje, kao i učešće u upravljanju projektima i komunikacijskim aktivnostima u skladu sa budžetom. 

Projekat traje od 1. jula 2020. godine do 31. decembra 2021. godine.

Detaljnije informacije nalaze se na linku: 

https://www.interreg-hr-ba-me2014-2020.eu/

https://asiq-ipacbc.com/

Ustanova tokom projekta planira da ostvari sljedeće usluge i opremu:

Digitalno logopedski set je najmoderniji instrument koji se koristi u rehabilitaciji slušnih i govornih jezičnih poremećaja.

Behringer-ovi proizvodi. Upotrebom digitalnog – logopedskog seta znatno se skraćuje period rehabilitacije i brže se dolazi do rezultata u granicama individualnih mogućnosti.

Set Natali Barage koji se koristi za rad sa djecom sa oštećenim vidom.. To je u stvari specifična dijagnostička procedura za procjenu razvoja vidnih funkcija na osnovu kojih se vrši odabir materijala za individualni rad sa djetetom.

Interaktivni ekrani su posebna vrsta ekrana koji omogućuju nastavnicima i učenicima visoki stepen interakcije i saradnje tokom nastave. Uz pomoć interaktivnih ekrana možemo pripremiti adekvatne materijale primjerene svakom učeniku, bez obzira na godine ili teškoće, koji se mogu koristiti u individualnim i grupnim aktivnostima. Interaktivni ekrani omogućuju korištenje različitog auditivnog i vizualnog sadržaja podrška u učenju. Uz to, omogućuju i korištenje različitih softvera i aplikacija poput ICT-AAC aplikacija koje potiču razvoj koncentracije, vizualne pažnje, vizualne percepcije, interakcije, komunikacije.

Vibrofon je jedno od logopedskih pomagala s kojim se dolazi do brzih i dobrih rezultata kod korekcije artikulacijskih poremećaja (rotacizma-glas R, sigmatizma- C, Z, Ž, S, Š, Č, Ć, Đ, DŽ), masaže mekog nepca, logomorike i izazivanju vanjskih vibracija na larinksu. Postižu se i odlični rezultati kod afazija u koliko se govorno-jezičnim vježbama pristupi na vrijeme. Odlikuje ga lakoća rukovanja, nježnost i bezbolnost tijekom primjene u terapiji. Omogućava vremensko skraćenje terapije i postizanje izvanrednih rezultata u kratkom vremenskom periodu.

Infrastrukturni radovi na objektu – Ustanova će putem projekta dobiti rekonstrisan dio internatskog prostora u okviru kojeg se nalaze kabineti u kojima se realizuju programi Rane intervencije što će omogućiti kvalitetnije uslove za boravak djece, ali i za rad zaposlenih.

Kombi vozilo prilagođeno djeci sa tjelesnim smetnjama – Usluga prevoza dostupna je učenicima s teškoćama u razvoju i podrazumijeva preuzimanje učenika u njihovom domu te povratak kući nakon nastave. Međutim, uslug prevoza ne znači samo transport već ima puno šire značenje za učenike i njihov razvoj. Kombi vozilo s vozačem stoji na raspolaganju za mnogobrojne aktivnosti koje škola organizuje. Glavni cilj omogućavanja adekvatnog prevoza je pružanje prilika našim učenicima za učestvovanje u životu lokalne zajednice što je ujedno i prilika za njihovu socijalizaciju.

daisy baner 1

biblioteka dugme mm1

Otvoreni smo za saradnju

Pozivamo:
- Predškolske ustanove u kojima su upisana djeca sa smetnjama u razvoju zajedno sa svojim vršnjacima;
- Inkluzivne škole u kojima su upisana djeca sa smetnjama u razvoju, kao i nastavnike nastavnike;
- Roditelje djece sa smetnjama u razvoju, kao i njihova udruženja;
- Fakultete kao i studente koji su spremni da volontiraju i obavljaju praksu u našoj Ustanovi;
- Međunarodne i nevladine organizacije koje se bave ovom problematikom;
- Dnevne centre;
- Resursne centre;
- Bivše kolege i učenike koji će svojom saradnjom doprinijeti razvoju Ustanove;
- Kolege iz drugih ustanova koji se bave istom ili sličnom problematikom;
- Pojedince koji prepoznaju rad i daju doprinos radu ustanove.

List učenika

Sunce-broj-16-1

  Casopis-SUNCE-BR-15-1

 

Casopis-SUNCE-BR-14-1

 

naslovna br13

O LJUBAVI S LJUBAVLJU

  o-ljubavi-s-ljubavlju 

PREUZMITE NAŠ CD